x
  • A1
    • Audi A1 Sportback

      Cena: od 80 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–3,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      123–97 g/km

      a1 sportback

      Audi S1 Sportback

      Cena: od 139 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–7,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–166 g/km

      s1 sportback
  • A3
    • Audi A3 Sportback

      Cena: od 108 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,3–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–109 g/km

      a3 sportback

      Audi A3 Sportback e-tron

      Cena: od 172 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,8–1,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      40–36 g/km

      a3 limousine

      Audi A3 Limousine

      Cena: od 111 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–108 g/km

      a3 limousine

      Audi S3 Limousine

      Cena: od 180 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      s3 limousine

      Audi S3 Sportback

      Cena: od 177 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      a3 sportback

      Audi RS 3 Limousine

      Cena: od 269 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      191–188 g/km

      RS 3 Limousine

      Audi RS 3 Sportback

      Cena: od 261 500 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      192–189 g/km

      RS 3 Sportback
  • A4
  • A5
    • A5 Coupe

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      145–106 g/km

      a5 coupe

      A5 Sportback

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,5–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      148–109 g/km

      a5 sportback

      Audi A5 Cabriolet

      Cena: od 202 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,8–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      177–118 g/km

      a5 cabriolet

      Audi S5 Coupe

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 coupe

      Audi S5 Sportback

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 sportback

      Audi S5 Cabriolet

      Cena: od 343 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–7,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      181–179 g/km

      s5 cabriolet

      Audi RS 5 Coupe

      Cena: od 410 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      197 g/km

      rs 5 coupe
  • A6
  • A7
  • A8
    • Nowe A8

      Cena: od 409 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–145 g/km

      a8

      Audi A8 L

      Cena: od 429 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–146 g/km

      a8 L
  • Q2
    • Audi Q2

      Cena: od 101 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      146–109 g/km

      q2
  • Q3
    • Audi Q3

      Cena: od 120 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,4 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–116 g/km

      a3
  • Q5
    • Nowe Audi Q5

      Cena: od 179 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–117 g/km

      q5-nowe

      Audi SQ5 TFSI

      Cena: od 323 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,5–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      195–189 g/km

      Audi SQ5 TFSI
  • Q7
    • Audi Nowe Q7

      Cena: od 281 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–5,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–144 g/km

      q7 2015

      SQ7 TDI

      Cena: od 437 600 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,6–7,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      199–189 g/km

      SQ7 TDI

      Q7 e-tron quattro

      Cena: od 404 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,9–1,8 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      50–48 g/km

      q7 2015
  • TT
    • Audi TT Coupe

      Cena: od 148 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,6–4,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      153–122 g/km

      tt coupe

      Audi TTS Coupe

      Cena: od 219 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,3–6,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–155 g/km

      tts coupe
  • R8
  • RS
  • e-tron

Wyposażenie w nowym Audi Q2.

Wnętrze Audi Q2 zostało zaprojektowane bardzo ergonomicznie tak, jak w przypadku innych modeli. Wyświetlacz MMI standardowo znajduje się wysoko na panelu sterującym. Jego rozmiar zależy od wybranego systemu infotainment. Obsługiwany jest przy pomocy obrotowego kontrolera i dwóch przycisków na tunelu centralnym. System wspomagania kierowcy w Audi Q2 pochodzą z samochodów wyższych segmentów.

Najwyższa klasa: systemy wspomagania kierowcy

Systemy wspomagania kierowcy w Audi Q2 wywodzą się bezpośrednio z segmentów wyższych. Standardowy system Audi pre sense front, przy pomocy radaru rozpoznaje zagrożenia związane z pieszymi przechodzącymi przez ulicę lub innymi pojazdami przemieszczającymi się przed maską. System ten ostrzega kierowcę i w razie potrzeby rozpoczyna hamowanie, a – w przypadku wolnej jazdy aż do całkowitego zatrzymania.

Systemy opcjonalne są wieloaspektowe i oferują wysoką wydajność. Audi połączyło te, które cieszą się największą popularnością, w pakiet wspomagania. Zawiera on m.in. system Adaptive Cruise Control, z funkcją Stop & Go oraz systemem wspomagającym poruszanie się w korku.<

Pierwszy z nich przetwarza dane z radaru w celu utrzymania odpowiedniego dystansu od pojazdu znajdującego się z przodu. System wspomagający poruszanie się w korku korzysta z dodatkowych czujników ultradźwiękowych i przedniej kamery. Na dobrych drogach, przy prędkościach do 65 km/h może on również przejąć sterowanie pojazdem. System Audi side assist za pomocą radaru monitoruje zmiany pasa ruchu, a wykorzystujący kamerę system Audi active lane assist, ułatwia kierowcy pozostanie na właściwym pasie. System rozpoznawania znaków drogowych pokazuje kierowcy ograniczenia prędkości, zakazy wjazdu, strefy niedostępne dla niektórych typów pojazdów oraz znaki dodatkowe. Najnowsza generacja systemu automatycznego parkowania zaparkuje kompaktowy SUV równolegle lub prostopadle. Przy wycofywaniu z miejsca parkingowego ustawionego prostopadle do drogi, zaczyna działać system Rear Cross Traffic Assist, który za pomocą radaru monitoruje ruch za samochodem.

Wspaniałe wyświetlacze: wirtualny kokpit Audi i wyświetlacz danych na szybie

Wirtualny kokpit Audi z 12,3-calowym ekranem prezentującym obraz o wysokiej rozdzielczości oferuje on dwa tryby wyświetlania: jeden z nich koncentruje się na obrotomierzu i prędkościomierzu, natomiast drugi skupia uwagę na systemie infotainment lub nawigacji. Obok wirtualnego kokpitu i systemu infotainment z najwyższej półki, Audi Q2 wyposażono w jeszcze jedną technologię, pochodzącą z klasy aut luksusowych - wyświetlacz danych na szybie Prezentuje on ważne informacje na przedniej szybie , dokładnie na poziomie wzroku kierowcy. Mogą to być dane dotyczące nawigacji, prędkości pojazdu albo komunikaty ostrzegawcze.

System MMI Navigation plus: obsługa sprawiająca wiele radości

Wyświetlacz MMI standardowo znajduje się wysoko na tablicy rozdzielczej. Jego rozmiar zależy od wybranego systemu infotainment. Obsługiwany jest przy panelu obsługowego i dwóch przycisków.

Ostatnimi elementami systemu infotainment są system nawigacji MMI Navigation plus oraz MMI touch. Struktura menu i panel dotykowy umożliwiają niezwykle proste przewijanie i przybliżanie obrazu. Równie intuicyjne są systemy obsługi głosowej i funkcja MMI search. Wystarczy wprowadzenie kilku liter, aby dostać się do odpowiedniej funkcji. Dodatkowo MMI Navigation plus z MMI touch zawierają hotspot Wi-Fi. Umożliwia to pasażerom Audi Q2 surfowanie po Internecie

na własnych urządzeniach mobilnych. Przy pomocy MMI touch można również dostać się do internetowych usług Audi connect. Obejmują one takie funkcjonalności, jak informowanie o dostępnych miejscach parkingowych lub natężeniu ruchu, czy nawigację przy pomocy Google Earth.

Usługi te opłacane są w formie stałego miesięcznego abonamentu – wraz z system Audi connect europejscy klienci otrzymują kartę SIM, która jest na stałe zainstalowana w samochodzie. Daje to również możliwość roamingu w większości krajów europejskich. W razie potrzeby karta automatycznie łączy się z usługodawcą działającym w danym kraju. Istnieje również możliwość zamówienia pakietów danych do hotspotu Wi-Fi w sposób niezależny od wszelkich zintegrowanych usług Audi connect.

Zużycie paliwa

Samochód nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży. Nie posiada jeszcze świadectwa zgodności i z tego względu nie podlega Dyrektywie 1999/94/WE.