x
  • A1
    • Audi A1 Sportback

      Cena: od 80 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–3,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      123–97 g/km

      a1 sportback

      Audi S1 Sportback

      Cena: od 139 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–7,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–166 g/km

      s1 sportback
  • A3
    • Audi A3 Sportback

      Cena: od 108 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,3–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–109 g/km

      a3 sportback

      Audi A3 Sportback e-tron

      Cena: od 172 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,8–1,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      40–36 g/km

      a3 limousine

      Audi A3 Limousine

      Cena: od 111 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–108 g/km

      a3 limousine

      Audi S3 Limousine

      Cena: od 180 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      s3 limousine

      Audi S3 Sportback

      Cena: od 177 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      a3 sportback

      Audi RS 3 Limousine

      Cena: od 269 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      191–188 g/km

      RS 3 Limousine

      Audi RS 3 Sportback

      Cena: od 261 500 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      192–189 g/km

      RS 3 Sportback
  • A4
  • A5
    • A5 Coupe

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      145–106 g/km

      a5 coupe

      A5 Sportback

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,5–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      148–109 g/km

      a5 sportback

      Audi A5 Cabriolet

      Cena: od 202 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,8–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      177–118 g/km

      a5 cabriolet

      Audi S5 Coupe

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 coupe

      Audi S5 Sportback

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 sportback

      Audi S5 Cabriolet

      Cena: od 343 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–7,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      181–179 g/km

      s5 cabriolet

      Audi RS 5 Coupe

      Cena: od 410 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      197 g/km

      rs 5 coupe
  • A6
  • A7
  • A8
    • Nowe A8

      Cena: od 409 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–145 g/km

      a8

      Audi A8 L

      Cena: od 429 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–146 g/km

      a8 L
  • Q2
    • Audi Q2

      Cena: od 101 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      146–109 g/km

      q2
  • Q3
    • Audi Q3

      Cena: od 120 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,4 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–116 g/km

      a3
  • Q5
    • Nowe Audi Q5

      Cena: od 179 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–117 g/km

      q5-nowe

      Audi SQ5 TFSI

      Cena: od 323 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,5–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      195–189 g/km

      Audi SQ5 TFSI
  • Q7
    • Audi Nowe Q7

      Cena: od 281 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–5,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–144 g/km

      q7 2015

      SQ7 TDI

      Cena: od 437 600 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,6–7,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      199–189 g/km

      SQ7 TDI

      Q7 e-tron quattro

      Cena: od 404 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,9–1,8 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      50–48 g/km

      q7 2015
  • TT
    • Audi TT Coupe

      Cena: od 148 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,6–4,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      153–122 g/km

      tt coupe

      Audi TTS Coupe

      Cena: od 219 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,3–6,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–155 g/km

      tts coupe
  • R8
  • RS
  • e-tron

Lekki i potężny.
Audi S4 Limousine

Sercem S4 jest nowy silnik V6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem. Jednostka 3.0 TFSI generuje 260 kW (354 KM) mocy oraz 500 Nm momentu obrotowego. Napęd na cztery koła quattro jest dostępny w standardzie i przenosi tę moc na drogę dzięki indywidualnym ustawieniom systemu Audi drive select. Nowa 8-biegowa skrzynia tiptronic reaguje dynamicznie, płynnie i praktycznie bez przeskoków.

Silnik 3.0 TFSI


Odczucia i dynamika na poziomie samochodu sportowego. S4 Limousine przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,7 sekundy, osiągając maksymalną prędkość 250 km/h. W cyklu NEFZ samochód spala poniżej 7,4 litra paliwa na 100 kilometrów (170 gramów CO2 na kilometr). S4 Limousine osiąga te wartości dzięki nowej 8-biegowej skrzyni tiptronic, która pracuje bardzo wydajnie, wygodnie i dynamicznie. Jeśli tylko sytuacja na drodze na to pozwala, przełącza się ona w tryb swobodny, oszczędzając paliwo.

Jak w każdym modelu Audi S, moc sześciu cylindrów przekłada się na drogę dzięki dostępnemu w standardzie napędowi na cztery koła quattro. Podczas normalnej jazdy, międzyosiowy mechanizm różnicowy z samoczynną blokadą, przekierowuje 60% momentu obrotowego na tylną oś, a 40% na oś przednią. Wyzwaniem dla niego nie jest nawet dynamiczne pokonywanie ostrych zakrętów. Napęd quattro minimalnie wyhamowuje wewnętrzne koła, zapobiegając w ten sposób ich uślizgowi. Jazda jest precyzyjna, stabilna i sprawna. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy dodatkowo poprawia prowadzenie przez aktywne rozdzielanie siły między tylne koła.

Podwozie Audi S4 Limousine


S4 Limousine celująco pokonuje wszystkie zakręty. Podczas dynamicznej jazdy na autostradzie, imponuje doskonałą stabilnością kierunkową. To wszystko dzięki nowo zaprojektowanemu podwoziu. Zawieszenie pięcioogniwowe na przednich i tylnych osiach precyzyjnie rozdziela siły podłużne i poprzeczne, zapewniając optymalne osiągi we wszystkich sytuacjach na drodze. Tak, jak w przypadku elektromechanicznego wspomagania układu kierowniczego, oba wyróżniają się bardzo lekką konstrukcją.

Sportowe podwozie S znajduje się o 23 milimetry niżej niż w modelach A4. Zawieszenie o ciągłej kontroli tłumienia, wraz z silnikiem, układem kierowniczym, skrzynią tiptronic i sportowym mechanizmem różnicowym tworzą system dynamicznej jazdy Audi. Dzięki niemu, kierowca może różnorodnie regulować tryb pracy podwozia, dostosowując go do własnych preferencji i warunków jazdy. Tryby jego działania to: comfort, auto, dynamic, wydajny i indywidualny.