x
  • A1
    • Audi A1 Sportback

      Cena: od 80 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–3,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      123–97 g/km

      a1 sportback

      Audi S1 Sportback

      Cena: od 139 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–7,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–166 g/km

      s1 sportback
  • A3
    • Audi A3 Sportback

      Cena: od 108 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,3–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–109 g/km

      a3 sportback

      Audi A3 Sportback e-tron

      Cena: od 172 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,8–1,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      40–36 g/km

      a3 limousine

      Audi A3 Limousine

      Cena: od 111 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–108 g/km

      a3 limousine

      Audi S3 Limousine

      Cena: od 180 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      s3 limousine

      Audi S3 Sportback

      Cena: od 177 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      a3 sportback

      Audi RS 3 Limousine

      Cena: od 269 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      191–188 g/km

      RS 3 Limousine

      Audi RS 3 Sportback

      Cena: od 261 500 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      192–189 g/km

      RS 3 Sportback
  • A4
  • A5
    • A5 Coupe

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      145–106 g/km

      a5 coupe

      A5 Sportback

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,5–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      148–109 g/km

      a5 sportback

      Audi A5 Cabriolet

      Cena: od 202 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,8–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      177–118 g/km

      a5 cabriolet

      Audi S5 Coupe

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 coupe

      Audi S5 Sportback

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 sportback

      Audi S5 Cabriolet

      Cena: od 343 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–7,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      181–179 g/km

      s5 cabriolet

      Audi RS 5 Coupe

      Cena: od 410 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      197 g/km

      rs 5 coupe
  • A6
  • A7
  • A8
    • Nowe A8

      Cena: od 409 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–145 g/km

      a8

      Audi A8 L

      Cena: od 429 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–146 g/km

      a8 L
  • Q2
    • Audi Q2

      Cena: od 101 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      146–109 g/km

      q2
  • Q3
    • Audi Q3

      Cena: od 120 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,4 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–116 g/km

      a3
  • Q5
    • Nowe Audi Q5

      Cena: od 179 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–117 g/km

      q5-nowe

      Audi SQ5 TFSI

      Cena: od 323 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,5–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      195–189 g/km

      Audi SQ5 TFSI
  • Q7
    • Audi Nowe Q7

      Cena: od 281 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–5,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–144 g/km

      q7 2015

      SQ7 TDI

      Cena: od 437 600 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,6–7,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      199–189 g/km

      SQ7 TDI

      Q7 e-tron quattro

      Cena: od 404 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,9–1,8 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      50–48 g/km

      q7 2015
  • TT
    • Audi TT Coupe

      Cena: od 148 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,6–4,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      153–122 g/km

      tt coupe

      Audi TTS Coupe

      Cena: od 219 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,3–6,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–155 g/km

      tts coupe
  • R8
  • RS
  • e-tron

Sportowe i eleganckie wnętrze. Audi S4 Avant

We wnętrzu dominuje wyrafinowany sportowy styl. Charakteryzuje go najwyższa jakość wykonania i typowe cechy wzornictwa S. Opcjonalne oświetlenie wnętrza tworzy wyjątkowy nastrój. Elementy dekoracyjne, na życzenie klienta mogą być wykończone szarym, naturalnym dębem, lakierem fortepianowym lub Carbon Atlas.

Dzięki wyraźnym, poziomym liniom, wnętrze wydaje się jeszcze bardziej przestronne. Szeroko rozmieszczone otwory wentylacyjne, elegancki panel sterowania klimatyzacją i duża powierzchnia elementów dekoracyjnych, dzielą tablicę rozdzielczą. Ekran MMI działa jak tablet. Kontury drzwi i konsoli centralnej podkreśla wewnętrzne oświetlenie LED. A z pakietem Ambiente do wyboru jest aż 30 barw światła.
Doskonała akustyka zapewnia niski poziom hałasu we wnętrzu. Dominuje typowa dla modelu S czerń, a elementy dekoracyjne, tworzą z nią elegancki kontrast. W standardowej konfiguracji wykonane są z matowego, szczotkowanego aluminium. Opcjonalnie dostępne są elementy wykończone szarym, naturalnym dębem, lakierem fortepianowym lub Carbon Atlas.
Sportowe fotele S

Opcjonalne sportowe fotele S pokryte są delikatną skórą nappa w kolorze czarnym, szarym rotor lub czerwonym magma, ze stebnowaniem w kształcie rombów i kontrastowymi szwami w kolorze szarym, antracytowym lub granitowym. Posiadają regulowane boki, zintegrowane zagłówki i funkcję masażu pneumatycznego.
Bogate wyposażenie wnętrza

Alternatywą dla standardowej kierownicy wielofunkcyjnej, jest wersja z ogrzewaną i spłaszczoną u dołu obręczą.

Wysokiej jakości szczegóły dopełniają charakteru wnętrza, wśród nich pedały oraz podpórka pod stopę ze stali nierdzewnej, wielofunkcyjny panel instrumentów S z szarymi tarczami i białymi wskazówkami, czerwony pierścień wokół przycisku zapłonu, specjalny ekran startowy dla Audi MMI i opcjonalny wirtualny kokpit Audi. Charakterystyczne logo S umieszczono na kierownicy, obramowaniu dźwigni zmiany biegów, podświetlanych listwach progowych wewnętrznych i w formie tłoczenia na fotelach.
Wyświetlacz i panel sterowania

Wszystkie funkcje w nowym S4 Avant są zaprojektowane intuicyjnie, według nowej koncepcji sterowania i wyświetlania. Opcjonalny wirtualny kokpit Audi oraz panel cyfrowych przyrządów wyświetlają wszystkie ważne informacje na ekranie 12,3 cala. Cechuje go doskonała rozdzielczośi dokładność szczegółów. Przycisk „View” na wielofunkcyjnej, sportowej, skórzanej kierownicy służy do przełączania między trzema widokami. Jednym z nich jest ekskluzywny tryb sport z uwydatnionym obrotomierzem. Nowe kontrolery MMI na konsoli centralnej stanowią główny element sterujący. Nawigacja MMI plus z MMI touch i obrotowym kontrolerem ze zintegrowanym panelem dotykowym do powiększania map i wprowadzania znaków. Podobnie jak w smartfonie, logika operacyjna systemu MMI została zaprojektowana tak, by zminimalizować liczbę kroków dla realizacji polecenia. Nowy system sterowania głosem przetwarza także terminy i frazy używane w języku codziennym, np.: „Gdzie mogę zatankować?”.

Head up display to kolejna opcja w S4 Avant. Przedstawia istotne informacje w postaci symboli i liczb na przedniej szybie. Wydają się one unosić 60 cm przed kierowcą w oknie o wymiarach 200 x 80 mm. Przyzwyczajone do patrzenia w dal oko rozpoznaje je bardzo szybko.