x
  • A1
    • Audi A1 Sportback

      Cena: od 80 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–3,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      123–97 g/km

      a1 sportback

      Audi S1 Sportback

      Cena: od 139 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–7,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–166 g/km

      s1 sportback
  • A3
    • Audi A3 Sportback

      Cena: od 108 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,3–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–109 g/km

      a3 sportback

      Audi A3 Sportback e-tron

      Cena: od 172 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,8–1,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      40–36 g/km

      a3 limousine

      Audi A3 Limousine

      Cena: od 111 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–108 g/km

      a3 limousine

      Audi S3 Limousine

      Cena: od 180 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      s3 limousine

      Audi S3 Sportback

      Cena: od 177 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      a3 sportback

      Audi RS 3 Limousine

      Cena: od 269 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      191–188 g/km

      RS 3 Limousine

      Audi RS 3 Sportback

      Cena: od 261 500 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      192–189 g/km

      RS 3 Sportback
  • A4
  • A5
    • A5 Coupe

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      145–106 g/km

      a5 coupe

      A5 Sportback

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,5–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      148–109 g/km

      a5 sportback

      Audi A5 Cabriolet

      Cena: od 202 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,8–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      177–118 g/km

      a5 cabriolet

      Audi S5 Coupe

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 coupe

      Audi S5 Sportback

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 sportback

      Audi S5 Cabriolet

      Cena: od 343 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–7,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      181–179 g/km

      s5 cabriolet

      Audi RS 5 Coupe

      Cena: od 410 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      197 g/km

      rs 5 coupe
  • A6
  • A7
  • A8
    • Nowe A8

      Cena: od 409 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–145 g/km

      a8

      Audi A8 L

      Cena: od 429 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–146 g/km

      a8 L
  • Q2
    • Audi Q2

      Cena: od 101 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      146–109 g/km

      q2
  • Q3
    • Audi Q3

      Cena: od 120 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,4 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–116 g/km

      a3
  • Q5
    • Nowe Audi Q5

      Cena: od 179 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–117 g/km

      q5-nowe

      Audi SQ5 TFSI

      Cena: od 323 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,5–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      195–189 g/km

      Audi SQ5 TFSI
  • Q7
    • Audi Nowe Q7

      Cena: od 281 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–5,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–144 g/km

      q7 2015

      SQ7 TDI

      Cena: od 437 600 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,6–7,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      199–189 g/km

      SQ7 TDI

      Q7 e-tron quattro

      Cena: od 404 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,9–1,8 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      50–48 g/km

      q7 2015
  • TT
    • Audi TT Coupe

      Cena: od 148 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,6–4,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      153–122 g/km

      tt coupe

      Audi TTS Coupe

      Cena: od 219 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,3–6,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–155 g/km

      tts coupe
  • R8
  • RS
  • e-tron

HDZ

znaczy koncepcja wysokich obrotów

Wystarczy lekki nacisk na pedał przyspieszenia, by poczuć fenomenalną moc 331 kW (450 KM) 8-cylindrowego silnika V8 o pojemności 4.2 litra. Technologia bezpośredniego wtrysku paliwa FSIR oraz koncepcja wysokich obrotów gwarantują precyzyjne reakcje i fantastyczną wręcz elastyczność silnika. Dzięki tym właściwościom Audi RS 4 Avant osiąga prędkość 100 km/h w czasie 4,7 sekundy i rozwija prędkość maksymalną 250 km/h*, którą da się jeszcze na życzenie spotęgować do 280 km/h*.

Już przy pierwszym uruchomieniu zapłonu poczujesz moc drzemiącą w Audi RS 4 Avant. Moc, która bije z dynamicznej, 8-cylindrowej jednostki napędowej 4.2 l V8 FSI. Pracuje ona w oparciu o technologię bezpośredniego wtrysku paliwa FSIR, która - zanim trafiła na nasze drogi - sprawdziła się doskonale na torach wyścigowych, oraz w oparciu o zaawansowaną koncepcję silników wysokoobrotowych.

W technologii FSIR paliwo jest wtryskiwane bezpośrednio do komory spalania, gdzie ulega wysokiemu sprężeniu. Powstała w ten sposób jednorodna mieszanka paliwa i powietrza gwarantuje efektywniejsze spalanie i w efekcie tego większą dynamikę i osiągi. Bezpośredni wtrysk paliwa wspomaga jednocześnie procesy wewnętrznego chłodzenia komór spalania, umożliwiając wzrost ciśnienia sprężania w silniku. Przekłada się to na korzystniejsze parametry mocy i momentu obrotowego.

Kolejnym źródłem potężnej energii nowego RS 4 Avant jest koncepcja wysokich obrotów (HDZ). Umożliwia ona wysokie osiągi z 1 litra pojemności przy równomiernym rozwijaniu mocy w całym zakresie obrotów. Niezwykle żywiołowa, pracująca na wysokich obrotach jednostka napędowa reaguje spontanicznie na polecenia kierowcy, czemu towarzyszy rasowe, pełne brzmienie.

Wysokowydajny silnik w nowym Audi RS 4 pozwala rozwinąć obroty sięgające 8500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy o wartości 430 Nm ta dynamiczna jednostka rozwija w zakresie 4000-6000 obr./min, przy czym co najmniej 90% potencjału mocy przypada na przedział 3000-8000 obr./min. Dzięki swym parametrom RS 4 przyspiesza do prędkości 100 km/h w zaledwie 4,7 sekundy, osiągając dwukrotnie wyższą prędkość w czasie 11,4 sekundy.

* Prędkość ograniczona elektronicznie.

Wartości zużycia paliwa i emisji CO2:
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 10,7 l/100 km
Średnia emisja CO2: 249 g/km