Solidna sylwetka.

Audi Q7 e-tron quattro

Nowe Audi Q7 ma 5,05 m długości, a jego sylwetka to idealna równowaga pomiędzy precyzją wykonania i niewymuszoną elegancją. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe, charakterystyczny szkic kół i wyraziste kształty nadkola – "emblemat quattro" to detale, które podkreślają genotyp marki.

Silna osobowość

Wszystkie linie i powierzchnie wykończone są z najwyższą precyzją i pełną świadomością kształtu i kompozycji, uwydatniając szerokość i solidność pojazdu. Słupki „D” zawarte w konstrukcji pokrywy bagażnika to element typowy dla modeli Audi z rodziny Q. Osłona chłodnicy Singleframe, wloty powietrza, 19-calowe koła
i tylny dyfuzor Audi Q7 e-tron quattro to najbardziej charakterystyczne elementy samochodu. Reflektory przednie są trójwymiarowe, a kształt elementów świetlnych przypomina podwójną strzałę.

Masa Q7 e-tron quattro bez kierowcy wynosi (w zależności od wariantu wykończenia) 2445 kg. Z tego 375 kg stanowi specjalistyczne wyposażenie e-tron, takie jak akumulator wysokonapięciowy, jednostka elektryczna, sprzęt energoelektryczny oraz 35 kg wyposażenia standardowego: koła, rozbudowany system SCR, klimatyzacja trzystrefowa oraz pompa ciepła. Z uwagi na zwiększoną moc silnika, zmiany w hamulcach, osiach oraz karoserii oznaczają dodatkowe 40 kg. Stosunkowo niewielka masa własna Audi Q7 e-tron quattro to w dużej mierze zasługa karoserii. Podobnie jak w konwencjonalnym Audi Q7, wykorzystano

tu lekkie komponenty wykonane ze stali hartowanej i aluminium. Współczynnik oporu aerodynamicznego wynosi 0,34.