x
  • A1
    • Audi A1 Sportback

      Cena: od 80 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–3,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      123–97 g/km

      a1 sportback

      Audi S1 Sportback

      Cena: od 139 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–7,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–166 g/km

      s1 sportback
  • A3
    • Audi A3 Sportback

      Cena: od 108 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,3–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–109 g/km

      a3 sportback

      Audi A3 Sportback e-tron

      Cena: od 172 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,8–1,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      40–36 g/km

      a3 limousine

      Audi A3 Limousine

      Cena: od 111 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–108 g/km

      a3 limousine

      Audi S3 Limousine

      Cena: od 180 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      s3 limousine

      Audi S3 Sportback

      Cena: od 177 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      a3 sportback

      Audi RS 3 Limousine

      Cena: od 269 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      191–188 g/km

      RS 3 Limousine

      Audi RS 3 Sportback

      Cena: od 261 500 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      192–189 g/km

      RS 3 Sportback
  • A4
  • A5
    • A5 Coupe

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      145–106 g/km

      a5 coupe

      A5 Sportback

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,5–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      148–109 g/km

      a5 sportback

      Audi A5 Cabriolet

      Cena: od 202 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,8–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      177–118 g/km

      a5 cabriolet

      Audi S5 Coupe

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 coupe

      Audi S5 Sportback

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 sportback

      Audi S5 Cabriolet

      Cena: od 343 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–7,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      181–179 g/km

      s5 cabriolet

      Audi RS 5 Coupe

      Cena: od 410 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      197 g/km

      rs 5 coupe
  • A6
  • A7
  • A8
    • Nowe A8

      Cena: od 409 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–145 g/km

      a8

      Audi A8 L

      Cena: od 429 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–146 g/km

      a8 L
  • Q2
    • Audi Q2

      Cena: od 101 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      146–109 g/km

      q2
  • Q3
    • Audi Q3

      Cena: od 120 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,4 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–116 g/km

      a3
  • Q5
    • Nowe Audi Q5

      Cena: od 179 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–117 g/km

      q5-nowe

      Audi SQ5 TFSI

      Cena: od 323 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,5–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      195–189 g/km

      Audi SQ5 TFSI
  • Q7
    • Audi Nowe Q7

      Cena: od 281 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–5,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–144 g/km

      q7 2015

      SQ7 TDI

      Cena: od 437 600 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,6–7,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      199–189 g/km

      SQ7 TDI

      Q7 e-tron quattro

      Cena: od 404 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,9–1,8 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      50–48 g/km

      q7 2015
  • TT
    • Audi TT Coupe

      Cena: od 148 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,6–4,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      153–122 g/km

      tt coupe

      Audi TTS Coupe

      Cena: od 219 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,3–6,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–155 g/km

      tts coupe
  • R8
  • RS
  • e-tron

Dynamika w imponującym stylu.
Audi Q7 e-tron quattro

Sportowa moc
przy minimalnym spalaniu

Audi Q7 e-tron quattro to pierwsza na świecie hybryda plug-in wyposażona w sześciocylindrowy silnik wysokoprężny i stały napęd na cztery koła. Jego sportowa potęga jest imponująca: łączna moc jednostki elektrycznej i silnika 3.0 TDI wynosi 275 KW (373 KM), a moment obrotowy to 700 Nm. Pozwala to uzyskać prędkość 100 km/h w 6,2 s, i rozwinąć prędkość maksymalną 230 km/h. Zasięg Q7 e-tron napędzanego wyłącznie „na prąd” wynosi do 56 kilometrów. Zgodnie z normą ECE dla pojazdów hybrydowych plug-in Audi Q7 e-tron zużywa zaledwie 1,9 litra paliwa, a emisja C02 wynosi tylko 50 g/km.

Q7 e-tron quattro, podobnie jak wszystkie modele hybrydowe marki Audi, jest hybrydą równoległą. Silnik 3.0 TDI to niezwykle wydajna, wysokoprężna jednostka napędowa V6 najnowszej generacji, której moc wynosi 190 kW (258 KM), a moment obrotowy 600 Nm. Jest to pierwsza jednostka diesla, dla której zastosowano aktywne mocowanie silnika. Wszelkie niepożądane wibracje są niemal kompletnie eliminowane dzięki wywoływanym przeciwdrganiom.

Elektryczny silnik o kształcie dysku zapewnia moc 94 kW i moment obrotowy 350 Nm. Zintegrowana z jednostką przy pomocy sprzęgła automatyczna skrzynia biegów Tiptronic, tworzy wyjątkowo sprawną przekładnię o bardzo małej masie. Kompaktowy i lekki napęd quattro przenosi moc silnika na wszystkie cztery koła. Podczas szybkiej jazdy na zakrętach, międzyosiowy mechanizm różnicowy współpracuje z inteligentnym oprogramowaniem sterującym rozdziałem momentu obrotowego między koła.

Zasięg w elektrycznym trybie jazdy

Chłodzona cieczą bateria litowo-jonowa składa się ze 168 ogniw wysokiej jakości. Posiada pojemność 17,3 kWh, co pozwala na przejechanie do 56 km w elektrycznym trybie jazdy - kolejny rekord w tym segmencie pojazdów.

System zarządzania ciepłem, ze zintegrowaną pompą ciepła, jest kolejnym elementem składającym się na oszczędność auta. Został on specjalnie zaprojektowany dla Q7 e-tron quattro i jest instalowany w ramach wyposażenia standardowego. System ten pozwala na wykorzystanie energii powstałej przy pracy elementów napędu elektrycznego i przekierowanie jej do ogrzania wnętrza Q7 e-tron quattro. Audi jest pierwszym producentem, który oferuje ten system w swojej podstawowej ofercie, wciąż podwyższając standardy komfortu, wydajności klimatyzacji i zasięgu jazdy na napędzie elektrycznym. W rezultacie, poza możliwością bardzo szybkiego nagrzania pojazdu, użytkownik może w pełni wykorzystać zalety jazdy na napędzie elektrycznym nawet przy bardzo niskich temperaturach na zewnątrz.

Nowy Q7 e-tron quattro posiada technologię ładowania dwufazowego, dzięki czemu ładować go można mocą do 7,2 KW. W rezultacie, zależnie od infrastruktury (gniazdo przemysłowe o odpowiedniej mocy) i od typu przewodu, akumulator można naładować w około dwie i pół godziny. Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest pakiet standardowych usług e-tron, pozwalających na sterowanie takimi funkcjami, jak ładowanie lub obsługa klimatyzacji poprzez urządzenia typu smartfon.

System hybrydowy

Hybrydowy system zarządzania w Audi Q7 e-tron quattro przełącza tryby w sposób inteligentny, płynny i ekonomiczny. Kierowca ma do wyboru cztery tryby. Tryb elektryczny ustawia prowadzenie w module elektrycznym jako priorytet; tryb hybrydowy pozostawia decyzję odnośnie rodzaju napędu systemowi. W trybie oszczędzania baterii, system oszczędza możliwie najwięcej energii elektrycznej, używając do napędu wyłącznie silnika spalinowego, natomiast czwarty tryb to ładowanie baterii.

Duże pojazdy typu SUV uruchamiane są zwykle w trybie elektrycznym. Aby włączyć silnik TDI, kierowca musi wcisnąć aktywny pedał gazu – kolejna nowinka od Audi – aż do momentu odczucia oporu. Moment pojawienia się owego oporu zależy od ustawień hybrydowego systemu zarządzania. W celu uzyskania większego przyspieszenia, będącego skutkiem współdziałania obu napędów, należy wcisnąć pedał gazu, przekraczając kolejny poziom oporu.

W trybie hybrydowym, gdy ośmiostopniowa skrzynia biegów Tiptronic ze zintegrowanym napędem elektrycznym ustawiona zostanie w pozycji D,
Audi Q7 e-tron quattro przejdzie w tryb żeglowania, kiedy tylko kierowca zdejmie nogę z pedału gazu. Wówczas wyłączany jest zarówno silnik TDI jak i napęd elektryczny. Jeśli podczas jazdy Audi Q7 e-tron quattro napotka przed sobą wolniejszy pojazd, wjazd na rondo lub na teren zabudowany, tryb żeglowania przełączy się na tryb odzyskiwania energii. Samochód rozpoznaje sytuację na drodze, wykorzystując dane z MMI Navigation plus, przedniej kamery oraz czujników radarowych, o ile są one na wyposażeniu auta.

Gdy skrzynia ustawiona jest w pozycji S, jadąc w trybie ładowania baterii, odzyskiwanie energii zacznie się w momencie rozpoczęcia hamowania. Kierowca może dowolnie modyfikować stopień odzyskiwania energii za pośrednictwem przełączników znajdujących się na kierownicy. Również w codziennym użyciu, większość procesów hamowania sterowana jest przez napędy elektryczne. Hamulce hydrauliczne aktywują się po niewielkim opóźnieniu.