x
  • A1
    • Audi A1 Sportback

      Cena: od 80 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–3,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      123–97 g/km

      a1 sportback

      Audi S1 Sportback

      Cena: od 139 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–7,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–166 g/km

      s1 sportback
  • A3
    • Audi A3 Sportback

      Cena: od 108 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,3–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–109 g/km

      a3 sportback

      Audi A3 Sportback e-tron

      Cena: od 172 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,8–1,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      40–36 g/km

      a3 limousine

      Audi A3 Limousine

      Cena: od 111 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–108 g/km

      a3 limousine

      Audi S3 Limousine

      Cena: od 180 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      s3 limousine

      Audi S3 Sportback

      Cena: od 177 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      a3 sportback

      Audi RS 3 Limousine

      Cena: od 269 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      191–188 g/km

      RS 3 Limousine

      Audi RS 3 Sportback

      Cena: od 261 500 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      192–189 g/km

      RS 3 Sportback
  • A4
  • A5
    • A5 Coupe

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      145–106 g/km

      a5 coupe

      A5 Sportback

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,5–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      148–109 g/km

      a5 sportback

      Audi A5 Cabriolet

      Cena: od 202 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,8–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      177–118 g/km

      a5 cabriolet

      Audi S5 Coupe

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 coupe

      Audi S5 Sportback

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 sportback

      Audi S5 Cabriolet

      Cena: od 343 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–7,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      181–179 g/km

      s5 cabriolet

      Audi RS 5 Coupe

      Cena: od 410 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      197 g/km

      rs 5 coupe
  • A6
  • A7
  • A8
    • Nowe A8

      Cena: od 409 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–145 g/km

      a8

      Audi A8 L

      Cena: od 429 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–146 g/km

      a8 L
  • Q2
    • Audi Q2

      Cena: od 101 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      146–109 g/km

      q2
  • Q3
    • Audi Q3

      Cena: od 120 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,4 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–116 g/km

      a3
  • Q5
    • Nowe Audi Q5

      Cena: od 179 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–117 g/km

      q5-nowe

      Audi SQ5 TFSI

      Cena: od 323 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,5–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      195–189 g/km

      Audi SQ5 TFSI
  • Q7
    • Audi Nowe Q7

      Cena: od 281 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–5,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–144 g/km

      q7 2015

      SQ7 TDI

      Cena: od 437 600 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,6–7,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      199–189 g/km

      SQ7 TDI

      Q7 e-tron quattro

      Cena: od 404 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,9–1,8 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      50–48 g/km

      q7 2015
  • TT
    • Audi TT Coupe

      Cena: od 148 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,6–4,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      153–122 g/km

      tt coupe

      Audi TTS Coupe

      Cena: od 219 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,3–6,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–155 g/km

      tts coupe
  • R8
  • RS
  • e-tron

Silniki Audi Q2.

Audi oferuje wybór sześciu silników do modelu Q2: trzy TFSI i trzy TDI, których moc wynosi od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Dobór silnika jest podporządkowany zasadzie optymalizacji. Polega ona na osiągnięciu idealnej równowagi między klasą pojazdu, objętością skokową silnika, mocą, momentem obrotowym i wydajnością w warunkach codziennych. Objętości skokowe silników w Audi Q2 wynoszą od 1 do 2 litrów.

Silniki TFSI

Dostępne są następujące silniki o zapłonie iskrowym: niezwykle wydajny trójcylindrowy silnik TFSI 1.0 (85 kW/116 KM), silnik TFSI 1.4 (110 kW/150 KM) wyposażony w system deaktywacji cylindrów (COD: cylinder on demand) oraz mocny silnik TFSI 2.0 (140 kW/190 KM). Dla tej ostatniej jednostki, Audi opracowało nowy proces spalania. Przy średnio intensywnej pracy, umożliwia on czterocylindrowemu silnikowi korzystanie z oszczędności paliwowej zmniejszonego silnika. Natomiast przy większych obciążeniach, zapewnia osiągi typowe dla silnika z dużą pojemnością skokową. W konsekwencji silnik zachowuje optymalną wydajność i moc przy pracy we wszystkich możliwych zakresach obrotowych.

Silniki TDI

Pierwszym silnikiem wysokoprężnym jest czterocylindrowy diesel o pojemności skokowej 1,6 l i mocy 85 kW (116 KM). Klasę wyżej znajduje się najlepiej sprzedający się silnik TDI 2.0 dostępny w dwóch wersjach - o mocy 110 kW (150 KM) i 140 kW (190 KM).

Wejście do świata quattro.

Stały napęd na cztery koła quattro jest standardem w Audi Q2 w wersji z najmocniejszymi silnikami TDI i silnikiem TFSI 2.0. Istnieje również możliwość zamówienia napędu quattro do silnika TFSI 1.4 z COD i silnika TDI 2.0 z 110 kW (150 KM). Podczas spokojnej jazdy hydrauliczne sprzęgło wielopłytkowe przenosi moment obrotowy prawie całkowicie na przednie koła. Jeśli jednak zajdzie taka potrzeba, może go bardzo szybko przekierować na tylną oś. System kierunkowania momentu obrotowego dodatkowo podnosi wydajność systemu quattro.

Automatyczna lub ręczna skrzynia biegów - Wybór należy do Ciebie

Alternatywą dla sześciobiegowej manualnej skrzyni biegów, jest dwusprzęgłowa siedmiobiegowa przekładnia S tronic. Można wyposażyć w nią Audi Q2 ze wszystkimi silnikami. W przypadku najmocniejszych jednostek TDI i silnika TFSI 2.0, wykorzystuje się najnowszą dwusprzęgłową skrzynię biegów wyposażoną w nowy rodzaj dopływu oleju i oferującą mniejsze tarcie.

Progresywny układ kierowniczy

Progresywny układ kierowniczy jest standardem dla wszystkich wersji. Zmienia on przełożenie kinematyczne kierownicy w zależności od charakteru obrotu kierownicą; stosunek ten jest bardziej bezpośredni przy znacznym obracaniu.

System regulacji dynamiki jazdy Audi drive select

Opcjonalny system regulacji dynamiki jazdy Audi drive select daje kierowcy możliwość wyboru między czterema trybami: automatycznym, komfortowym, dynamicznym i wydajnym. W przypadku wyposażenia w radio MMI, dostępny jest także jest tryb indywidualny. System Audi drive select wpływa na systemy samochodu, np. zmienia parametry kierownicy i skrzyni biegów oraz opcjonalnego zawieszenia z adaptacyjną kontrolą tłumienia. Model Q2 jest również dobrze przystosowany do warunków terenowych dzięki trybowi ESC Offroad oraz dlatego, że odległość jego podwozia od powierzchni ziemi wynosi 20 cm (7,9 cali).

Zużycie paliwa

Samochód nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży. Nie posiada jeszcze świadectwa zgodności i z tego względu nie podlega Dyrektywie 1999/94/WE.